ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
1 | 2 | |||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
شــــــــمارۀ یک (دریافت غیرفعال است.)
مباحث جلسۀ دوم: پیوستگی هنر ایران با آثار تورفان (دریافت غیرفعال است.)مباحث جلسۀ سوم: جهانبینی مردم چین و طبیعتنگاری (دریافت غیرفعال است.)
جلسۀ چهارم: کار کلاسی
مباحث جلسۀ پنجم، ارتباط یوآن چین با سلسلۀ ایلخانی (دریافت غیرفعال است.)
مباحث جلسۀ ششم، پرداخت المانهای طبیعی: کوه، ابر و آب (دریافت غیرفعال است.)
مباحث جلسۀ هفتم: سیمرغ (دریافت) و اژدها (دریافت غیرفعال است.)
جلسۀ هشتم: کار کلاسی
مباحث جلسۀ نهم: ایران تیموری و مینگ چین (دریافت غیرفعال است.)
مباحث جلسۀ دهم: زاویۀ دید در نقاشیهای ایران و چین (دریافت غیرفعال است.)
مباحث جلسۀ یازدهم: بررسی تطبیقی المانهای بصری هنر هند و ایران باستان (دریافت غیرفعال است.)
مباحث جلسۀ دوازدهم: هنر ایران صفوی و هند گورکانی (دریافت غیرفعال است.)
نسخۀ مقامات حریری؛ کتابخانۀ ملی پاریس، شمارۀ Arabe 3929 (اینجا)
آثارالباقیه؛ کتابخانۀ دانشگاه ادینبرا (اینجا)
جامعالتواریخ رشیدالدین فضلالله همدانی؛ نسخۀ دانشگاه ادینبرا (اینجا)